KLART

Såååå! Efter att ha varit så sjukt nervös imorse att jag höll på att spy så gick det lååångt över förväntan. Hade räknat med att bli grillad på svåra frågor och tveksamhet. Han som var ämnesansvarig upprepade massor med gånger hur imponerad han var av mina arbetsprover och att han verkligen såg att jag brann för det jag gjorde och att det syntes på mina saker att jag har kul när jag jobbar. Även de två eleverna som var med fick jag väldigt mycket beröm av. Tror nog inte att det kunde gått så mycket bättre än var det gjorde. Dock frågade de hur jag ställdes inför att jag fortfarande är så ung jämför med de som går på skolan. Men för mig är det verkligen inget hinder och de sa jag till de. Hoppas de förstår att jag kan och vill även fast jag är ung. Men de tyckte att jag hade väldigt mycket referenser inom för att vara så ung och de tyckte han var väldigt bra, plus att jag har en mamma inne i branschen. Nu får vi hoppas! Dock inte för mycket så man blir besviken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0