UPP MED TUPPEN

Gick upp kl 07 i morse. Satt och sminkade mig och insåg efter en stund att det inte var någon föreläsning i skolan idag utan bara övningar som finns på nätet som man kan göra hemifrån. Det är alltså om man behöver hjälp eller inte har programmet hemma som man kan åka till skolan. Så varför gå ut i kylan när man kan sitta hemma med en kopp te och lyssna på The voice samtidigt. Dessutom tjänar jag en timme på att plugga hemma eftersom jag slipper den hemska bussresan. Perfekt! Nu blir det plugg, plugg och plugg i förmiddag. Känner mig ganska laddad faktiskt även fast jag har sovit i fem timmar i natt. Har ju min sötnos som ligger bredvid mig och håller mig sällskap. Dock har hon inte riktigt vaknat än utan hon tar en sovmorgon på köksbordet under lampan.
Hoppas mina Uggs kommer idag! Nä, nu ska jag återgå till pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0