EYE

Hemma igen från London. Vi har gjort allt som man ska göra i London ungefär. Gått flera mil och kan hela tunnelbanesystemet utantill. Dock blev det inte så mycket shopping för mig men har beställt på nätet istället. När vi kom fram i fredags förmiddag så började vi med en lunch på Starbucks och shopping. Lördagen bestod av fotboll, West ham - Blackburn och sen Queen musikalen på kvällen. Sen i söndags kollade vi på allt man ska kolla på, som London eye, London bridge, Big ben, mm. Det har även blivit en hel del shoppingrundor där emellan utom några köp. Flyget hem igår gick runt till även fast det nog inte var så lugnt som man trodde. Det stod på text-tv och i tidningen idag att de hade tagit en misstänkt som hade filmat säkerheten igår på planet. Tur att jag inte såg de för då skulle jag väl få panik. Tur åkte han fast i tullen och sitter nu i häcktet. Trött som jag var när jag kom hem så somnade jag på en gång. Sen åkte jag direkt till Sofie imorse och åt lunch. Vi var tvungen att ha en lite update om allt som har hänt på sista tiden.
Idag fyller Madeleine 20 år. På fredag blir det ut och fira henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0