BYTA OPERATÖR?

Jag har verkligen sämst abonnemang, så nu är det dags att göra en ändring! Ska jag vara kvar hos Telenor? Eller ska jag byta till Tele2? Har alltid haft Telenor och det känns konstigt att byta. Men att få "fastpris" hos Tele2 är billigare än att ha de abonnemanget jag har hos Telenor och då smsar/mmsar och ringer jag obegränsat. Man har heller inte någon bindningstid eftersom jag inte tar ut någon ny mobil (Väntar på Iphone 4G). Dessutom har alla dom jag ringer och smsar mycket också fast pris, satt det spelar ju egentligen ingen roll vilken operatör jag har. Alla dessa i-landsproblem! Beslutsångest? Jatack!

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Jennifer,



Vi på Tele2 är riktigt glada att du funderar på att skaffa våra produkter. Tele2 eftersträvar alltid att erbjuda billig telefoni och optimal service till våra kunder. Väljer du att beställa vårt fast pris abonnemang Maxi så kan du enkelt göra detta

antingen via vår hemsida http://www.tele2.se/abonnemang-fastpris.html eller genom att ringa vår kundservice på 0772-25 25 25. Om du har ett befintligt telefonnummer hos Telenor som du vill behålla kan vi självklart hjälpa dig att flytta över numret till oss.



Med vänliga hälsningar.



Michaela Lindell, Tele2.

2010-02-18 @ 12:09:09
Postat av: Jennifer

Jag var inne på Th phone house igår och fixade om mitt abonnemang till Tele2. Jag börjar använda det f.o.m den 24:e februari.

2010-02-19 @ 08:56:26
URL: http://jenniferbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0