MONDAY, TUESDAY, WEDNESDAY MORNING

Helgen har varit lugn men mycket mysig, näst intill perfekt. Nu sitter den där den ska! Mer än det behöver inte sägas. I söndags blev det middag hos Sofie och Freddie. Mycket trevligt med tanke på att vi inte har setts på ett tag, eller sisådär på en vecka. I förrgår gjorde jag "bra-att-göra-saker" som att fixa hotmailen till vanliga mailen på datorn, tvättat och jobbat med arbetsproverna.

Sen igår så blev det det en lunch med Anna och sen efter det skulle jag till Jackie och hämta ut mina pengar för jackan, allt gick ganska smidigt och nu hoppas jag bara att pengarna kommer in på kontot inom några dagar. Sen var det bara att åka hem, fixa alla papper som ska skickas in till SU, åka och kopiera lite saker. Hämtade mamma samtidigt när jag ändå var ute och åkte. Sen hem och byta om för att åka och träna. Skönt att börja igen! Nu idag vaknade jag med tuppen, eller snarare att det inte går att sova när folk skriker här hemma. Så det var lika bra att gå upp eftersom jag ändå inte kunde somna om. Ska snart åka iväg och handla lite, skriva ut de sista sakerna till ansökan och sedan skicka iväg det. Sen hem igen och sätta fart med arbetsproverna!
Hoppas att min jacka kommer idag! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0