LÅNGT KVAR

Det är mycket kvar med layouten men orkar inte göra mer för tillfället. Ska övergå till arbetsproverna istället som ska vara inne snart hos Berghs. Sitter och halv sneglar på Djurgården-Linköpings matchen, det står redan 2-0 i första satt det ser bra ut för Djurgården och om de vinner idag så är det redan klart att de går vidare. I övrigt har det väl hänt en hel del som att hemmet börjar komma i sin ordning.

Har även beställt en ny likadan jacka som jag köpte förut eftersom den blev förstörd och det har varit en lång och jobbig väntan på att jag ska få mina pengar tillbaka eftersom Jackie krånglar! Aldrig mer ska jag köpa något där kan jag säga.. Men nu är jackan i alla fall skickad och den kommer nog inom några dagar. En härlig halsduk fick även följa med från Barbour.

I morgon är det en speciell dag, har dock lite beslutsångest över vilken restaurang det ska bli men det blir nog bra tillslut. Äntligen får vi öppna vår skumpa som har legat och väntat i två år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0