SLUT I KROPPEN

Upp tidigt imorse för att träna och nu är jag helt slut! Vill bara lägga mig ner på soffan och kolla på tv. Men det har jag inte tid med. Måste göra mig i ordning för jag ska snart rulla iväg in till stan för ett möte eller vad man kan kalla det. Sen blir det middag och skola! Första dagen idag, dock är jag inte nervös än men de kanske kommer senare. Vi har redan fått en uppgift som ska redovisas framför alla så det blir skoj.

Har även tagit bort mitt blonda och är mörkbrun just nu, gillar det verkligen! Dessutom är det skönt att man slipper tänka på utväxten hela tiden.
Juste, Åke (Sillen) som har bott hos oss i över 2 veckor har äntligen hittat sin matte! Lite tomt är det utan honom men jag har ju mina små älsklingar ändå. Vi som precis hade fått polisanmälan och skulle lämna in honom på katthem så ringer en kvinna till mig igår morse vid sju tiden. Hon är helt exalterad och säger att det är hennes katt Sillen. Hon rusar in i bilen och kommer hit vid åtta i halvt pyjamas och nästan gråter. Tur att det blev ett lyckligt slut i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0