REKORD?

Spendera hela min dag i Täby centrum igår. Från 09:30-17:10. Det måste nästa vara rekord? Eller jag hade försig en paus på en timme då jag var på bilskolan men i alla fall. Körlektionen gick super, han räkna med att jag behöver fem lektionstillfällen till, satt det kommer ta två veckor ungefär! Riskutbildning ett i morgon och så ska jag boka riskutbildning två idag. Var även på teorikurs igår kväll och det är tre tillfällen till. Satt körkortet börjar närma sig!
Idag är det även 090909, lite coolt men inget speciellt. Dagens planer är väl att plugga lite teori och träna. Tror det blir core bosu i kväll! Annars inget planerat för veckan, hoppas det blir nått mysigt i helgen. Ska även gå och kolla ryggen på måndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0