FLASHBACK

Har spenderat min dag framför teoriboken. Första gången jag känner mig taggad för att göra provet och det kan vara på tiden. Hoppas jag tycker det när jag väl sitter där också.

Igår kollade jag slutet på Love Actually som jag visserligen har sett ett antal gånger, men den är så söt! Man får verkligen flashback från förr när man hör "all i want for christmas is you", så har lyssnat på den halva dagen. Man längtar verkligen till julafton nu.. I kväll blir det att plugga och ta det lugnt. Ska upp tidigt i morgon och åka till Proxima i Nacka. Sen arbeta med projektarbetet och sedan skola. Ganska fullt upp, skulle även behöva plugga lite teori där emellan någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0