I WILL MISS YOU

I natt var det sista natten jag sov med Z på två månader innan han kommer hem igen för att fira jul. Trodde jag skulle tycka att det var jätte jobbigt att säga hej då på Arlanda men det fungerade bra utan ledsna miner och tårar. Skulle nog bara bli ännu jobbigare att skiljas åt som ledsna. Jag har nog inte ens insett att han har åkt, utan det känns som att han är på jobbet eller tränar som han brukar göra. Det tar nog några dagar innan jag inser det. Jag är i alla fall väldigt glad för hans skulle att han får den här chansen att åka till USA och spela hockey. Vet ju att det har varit hans dröm länge och äntligen har den blivit uppfylld. Så nu börjar hans äventyr på andra sidan jordklotet.

Man får tänka positivt på det hela, om vi klarar det här så kommer vi klara allt. Dessutom lever vi på 2000-talet och har Skype och allt man behöver för att kunna se och prata med varandra. Satt det kommer gå galant!
Sen efter jul så kommer jag åka och hälsa på. Längtar redan faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Tess

Soft bild.



Jag tror ni kommer klara det utmärkt.

Gör ni inte de slutar jag tro på kärleken ;)

2009-11-06 @ 10:32:34
URL: http://biblo.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag vet, visst är han bara för söt!:P

Hahah, de är klart vi kommer att klara det!:D

2009-11-06 @ 16:08:36
URL: http://jenniferbrandt.blogg.se/
Postat av: Zebastian Nylund

På tal om julafton. Favorit i repris eller? Kram

2009-11-08 @ 18:13:21
Postat av: Jennifer

Kanske de:) Vi har nog inte riktigt bestämt något inför julafton, jag och Zacharias har pratat om att vara på både hos oss och hos er men vi får se vad som händer:)

2009-11-09 @ 11:23:57
URL: http://jenniferbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0