APU 3/6-09

Sista dagen på APUn. Känns både bra och dåligt! Har precis fått en otroligt bra feedback från en Creative Director och en Art Director. Dom gillade mitt arbete om blodcentralen jätte mycket och dom tyckte det var jätte bra! Så kul och höra! Detta bättrar på självförtroendet rejält. Visade även mina arbetsprover som jag har skickat in till Berghs och dom tyckte att idéerna och arbetet var kanon. Känns verkligen som ett bra avslut på min APU. Nu är bara fotografering för landslaget kvar på råsunda, 12:30 ska vi åka! Mer info sen. 
Update! Träffade Anders Svensson, min stora idol när jag var liten. Han är fortfarande söt men, haha! Träffade även en till och två tjejer från dam landslaget.

Har även lärt mig lite trick som man kan göra i photoshop och indesign när man gör tidningsuppslag och reklamannonser. Det som är bra att ha i framtiden är främst att man binder kontakter i branschen som man vill jobba med i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0