DET FÅR RÄCKA

Det får räcka för den här gången.. En liten förnyelse i bloggen i alla fall. 
I kväll blir det middag, sen spa kväll för hela slanten. Varmt bad, hårinpackning, ansiktsmask, fixa naglarna, mm. Dock skulle det sitta fint med en bra bok också. Har länge fungerat på om man ska beställa boken L.A Candy men än så länge finns den bara på engelska. Satt i kväll kanske det får bli körboken eftersom jag ska boka intensivkurs i morgon! Jag håller det jag lovar, babe! 

I morgon är det helg igen, blandar ihop dagarna. Men det är skönt eftersom Z är ledig. Men på söndag börjar perioden som bara en har längtat efter.. Förvisso är det kul och kolla men det tar väldigt mycket tid också. Har inga direkt större planer för helgen annars, tar den lite som den kommer. Utgång? Middag? Hemma? Borta? Vem vet. På tisdag åker jag till Uppsala.
Det vet jag i alla fall..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0