Först in, sist ut.

Jag, Stephanie och Madeleine satt kvar i skolan till kl 17:15 igår även fast vi egentligen slutade 13:50 bara för att göra klart projektarbetet. Jag hade migrän och dum som jag är hade jag inte med mig mina tabletter. Så inatt har jag sovit 14 timmar, men jag är fortfarande jätte trött! Som tur är hade vi sov morgon imorse och började 09:50 och slutar 11:20. Idag blir det sushi-fredag med trion, sen ska jag gå och fixa min dator. Får se hur lång tid det tar, hoppas jag inte behöver lämna in den. Sen ska jag hem och träffa Anna, får se sen om det blir utgång ikväll också..



Kommentarer
Postat av: bambi

Hej! Hur gick det med kafeteria-tjejen? Fick ni era pengar?

2009-01-09 @ 11:53:14
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0