Trött

Just nu är jag bara trött och vill lägga mig på soffan med en varm kopp té. Håller på och fryser ihjäl! Idag har de inte blivit så mycket pluggade som jag hade önskat. De blev en hel del fotografering och retusch med annars har jag inte gjort så mycket. Jag och Zacharias gick förbi ICA för att lämna in lotto, men jag fattade inte hur man spela satt vi strunta i det. Sen åkte vi ut och åt med Ann-Christin och Björn på Tiger.

När jag var ute och fotografera idag så brann det i huset där vid poolen, undra om det var en anlagd brand eftersom ingen använder poolen och poolhuset nu på vintern..

Kvällens-att-göra-lista:
- Kolla på beck.
- Göra filmkunskaps arbetet.
- Plugga etik och moral.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0