Lov

Äntligen är det lov! Det ska bli ganska skönt faktiskt. Igår var jag med Anna och luncha i Täby c, mysigt. Det blev en hel del shopping för min del. Köpte världens snyggaste skor från Rizzo, har kollat in dom länge men har aldrig vågat kolla på prislappen. Men jag kunde inte låta bli, så jag köpte dom i alla fall! Blev även en svart kort lite ballongliknande kjol, en kort mörk lila mocka kjol, nagellack, strumpbyxor och hör på det här! Jag köpte även en klänning som jag ska ha på studenten! Snacka om att vara ute i god tid. Den är i alla fall ljus ljus rosa, kort och full med paljetter. Jätte söt och den kommer passa perfekt till min mössa eftersom jag har små rosa detaljer på den. Bilder kommer senare idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0