Hektisk vecka

Har haft så mycket att göra den här veckan! Två stycken deadline, info-kväll på Berghs och intervju på reklambyrå.
Berghs är alltså skolan jag vill gå på efter gymnasiet. Det kostar dock 200.000:- men det är de värt. Veckan efter lovet ska jag börja göra arbetsproverna. Medelåldern där är 27-28 år satt chansen att man kommer in nu när man är 19 är ganska liten. Var också på en intervju på en reklambyrå idag, det gick hur bra som helst! Dom var jätte imponerade på de saker jag har gjort och att jag kunde så mycket. Satt det var kul! Så jag ska praoa där som studio assistent men även göra egna uppdrag. Det ska blir väldigt kul och få göra något på riktigt!

Juste, skulle gå till skomakaren och hämta ut mina skor. Thelma följde med hela vägen som en liten hund bredvid, fast hon hade inget koppel på sig. Men när jag skulle gå in i affären så var jag rädd att hon skulle springa där ifrån men då la hon sig fint utanför och vänta tills jag var klar. Ibland undrar jag om hon tror att hon är en hund och inte en katt.. Hon är så söt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0