VILKEN NATT!

Det var rena rama mördar natten för min del, eller kväll också. Det har visserligen pågått i tre dagar men nu fanns det inget som hjälpte. Ringde till KS och dom tyckte att jag skulle åka in direkt, det kommer inte finnas något som hjälper här hemma och jag fick absolut inte ta några fler tabletter. Stod i valet och kvalet om vi skulle åka in till KS och sitta där i flera timmar med massa andra som förmodligen inte var tysta eller vara hemma. Men tillsist beslutade jag mig för att jag hellre ligger i en säng än att sitta på en stol halva natten. Så tillslut somnade jag! Idag är det bättre, inte helt bra men jag får ta det lugnt så det inte kommer tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0