En kall torsdag

Det är rent ut sagt svin kallt ute och jag håller på och fryser ihjäl! Sprang hem i ösregnet, satte på mig tofflor, tänkte ljus och kokade té. Vet inte riktigt hur jag ska orka gå till ICA och handla mat sen bara. Ska även försöka bestämma mig hur mitt visitkort ska se ut, har verkligen beslutsångest! 
Snart är lovet slut och jag vet inte vart de har tagit vägen! Har bara varit hemma och tagit det lugnt och fixat hemma. Skulle blivit tegel igår egentligen men det blev ändrat i sista sekund så det blir utgång imorgon istället. På lördag blir det shopping dag i stan ( Zacharias har lovat mig ) och jag struntar helt hur han mår, jag ska slita upp honom om det skulle vara så, haha!


Har även fått en dongel, den fungerar utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0