Hemma igen!

Som sagt har jag ju ont i magen satt jag har legat på sjukhus sen igår. Dom trodde hela tiden att det va blindtarmen satt jag har fått haft dropp sen igår för att jag förmodligen skulle opereras idag. Har fått tagit massor med blod- och urinprover, ultraljud utanpå och innuti magen och gyn-undersökning. På ultraljudet såg man att lymfkörtlarna var förstorde och så, men dom hittade inte blindtarmen.
Men imorse hade febern gått bort och jag mådde mycket bättre, satt jag fick åka hem.
Jag fick iallafall veta att det var körtel buk som jag har i magen. Så nu är det bara ligga och vila och hoppas att det går bort. Men om det inte blir bättre så måste jag åka in igen och då blir det operation direkt..
Tog några bilder med mobilen när jag hade som tråkigast, dom kommer snart..
Har fortfarande inte lagt in New York bilderna men nu har jag ju tid när jag bara kan vila!

image174 image175

image178 image177

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du va lite ynklig lilla stumpan. Tur jag va med dig. PoK mamma

2008-05-29 @ 22:52:08
Postat av: Oscar

Bara att bryta ihop å komma igen som bazzen brukar säga! krya på dig :)

2008-05-30 @ 10:04:47
Postat av: J

Tack:)

2008-05-30 @ 14:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0