helgen

I fredags hände det inte så mycket. Jag och Zacharias gick ut och åt middag för att vi inte orkade laga nått sen gick vi hem och la oss i sängen med en godispåse och somna tidigt..
Sen i lördags vaknade vi tidigt så jag gick upp och bakade brownie för att han låg kvar i sängen och kollade på nån film. Sen cyklade vi till Zacharias och gjorde iordning oss. Efter de åkte vi till väsby golfklubb och mötte Sebbe. Faktiskt första gången jag va ute på banan och kollade. Det var iallafall fint väder så jag kunde gå och sola samtidigt men det blev väldigt kallt mot slutet! Sen blev det middag hos Zacharias och Eurovision song contest hemma hos mig. Fel låt vann! Jag heja på Danmark!!
Nu är det iallafall söndag och klockan är halv tio och de är bara jag som är vaken. Väntar på att Zacharias ska vakna, men men. Ikväll blir det morsdag middag hos mormor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0