haha

Idag på väg hem från skolan på bussen så satt jag och Tess precis där man ställer barnvagnarna. En barnvagn stog redan där när vi kom på, typ en liten tjej med sin mormor men iallafall. Busshållsplatsen efter så kliver en till mamma på med sin dotter och ställer sig precis brevid den andra.
Så säger ena flickan till den andra barnvagnen med mormorn: Jag har bajsat!
Mormor: aja säger hon och kollar bort och låsas som ingenting.
Flickan till sin mamma: Mamma, jag har bajsat!
Någon minut efter så hör man lilla flickan säga till sig själv: Varför gör bajset så här mot mig?
Då hade hon stoppat handen innanför blöjan och var full med bajs på handen!
Mamman blev lagom röd i ansiket, hahah ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0