Blogg

Har verkligen försökt att inte gå in på bloggen och skriva men nu kan jag inte hålla mig. Har inte så mycket annat för mig.
Nu sitter jag äntligen vid en Mac, som jag har längtat efter. Vet dock inte om jag ska behålla den och köpa den vanliga macbooken istället. Men jag tror nästan de blir så. Ska åka in på söndag och kolla lite.

Annars har de väl inte hänt så mycket. Sebbe tog studenten förra veckan och de blev lyckat, kommer bilder sen.
Har varit i Täby centrum varje dag känns de som även fast jag inte har handlat speciellt mycket. 
Imorgon är det midsommar igen, känns inte direkt som det men. Ska iallafall hem till Jessica med Zacharias.

Juste, om en månad fyller jag 18 år! Ganska taggad faktiskt. Men vi åker till spanien på min födelsedag...

Skriver mer sen, hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0