Vardags produkter

Hudvårdsprodukter: Jag har två favoriter när det gäller body lotion. Ena är LDBs lotion som heter Shea oil. Den är jätte bra för torr hud och luktar jätte gott. En blanding mellan aprikos och sheaolja. Den andra är en lotion som kommer ifrån Vicoria´s Secret och heter Strawberries and Champagne. Den luktar också super gott men går som sagt inte och köpa i Sverige.

Läppar: Min absoluta favorit när det gäller läpparna är försvarets hudsalva. Det blir ingen färg men den är hur bra som helst. Annars brukar jag använda genomskinliga läppglas från Dior.

Parfym och Deo: Jag har massor av parfymer, men just nu använder jag Dolce & Gabbana - The One och Paul Smith - Rose. När det gäller deo så har jag LDBs Shea oil.


Smink: Mitt vardagliga smink består av ett vanligt solpuder från Isadora, ögonfrans böjare, mascara från Kanebo och rougee från Chanel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0