15/7

Idag har jag bara tagit det lugnt hos Zacharias. Han har försig varit och jobbat hela dagen men då har jag passat på och läst lite ur körkortsboken. Den får följa med till spanien också! 
Igår var jag hos Anna och åt middag och pratade lite. Det var ett tag sen jag träffade henne! Får se om det blir utgång på lördag också, men jag tror inte det.

Funderar på om jag ska sätta på mig bikinin och gå ut och sola lite nu när solen är framme. Fast jag vet inte om jag orkar. Zacharias kommer ändå snart. Så jag kanske kan sola imorgon istället. Måste till Täby centrum imorgon eller på torsdag också. Ska kolla om mitt leg har kommit och uträtta några ärenden innan spanien. 

Juste, nu är det inte långt kvar tills jag fyller år! På söndag smäller det, wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0