solsken och plugg

Helgen har gått väldigt fort och jag skulle gärna ta några dagar till ledigt. I fredags var det premiär på let´s dance, ganska skoj faktiskt. Självklart var jag med Zacharias också, men jag somna direkt när jag kom dit. Är fortfarande trött efter Thailands resan. Sen i lördags tog vi det lugnt på förmiddagen och sedan åkte vi till täby centrum för att kolla på stövlar. Som vanligt var det Zacharias som shoppade mest. Jag gjorde världens fynd också, hade sett ett par stövlar på zara innan jag åkte till Thailand som jag verkligen vill ha men jag köpte dem aldrig. Som vanligt ångrar jag mig alltid att jag inte köpte dem och då är dem självklart slut överallt. Men den här gången hade jag tur! Stövlarna fanns i mörkbrunt, min storlek och dessutom kostade dem 499:- istället för 1200:-. Kunde ju inte bli bättre! Juste, igår kollade vi på blood diamond. Den var väldigt spännande men jag kunde inte hålla ögonen öppna så jag såg inte slutet. Får bli en annan dag!
Idag blir det slapp och plugg, får se om det blir något annat skoj också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0