Sovmorgon!

Nu är klockan 10 och jag har precis vaknat, så skönt! Börjar inte förrens klockan 1 idag och har bara en lektion.
Juste, tror ni inte att jag fick sms imorse från Z vid halv 8 tiden! Han som aldrig skickar sms annars.Undra om han gjorde det bara för att han visste att jag låg och sov? Haha, det skulle vara typiskt honom!
Aja nu ska jag gå och duscha. Ska äta lunch med Tess innan skolan och så får vi se om Madde kommer också.

Dagen planering:
10.00 - 11.30 Ta det lugnt och göra sig iordning.
11.20 - 11.50 Äta lunch med Tess och kanske Madde.
11.50 - 15.40 Multimedia.
16.30 - > Täby Centrum
18.00 - > Gå på Dyrberg/Kern rean på mammas jobb.
Får se vad som händer efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0