helgen

I fredags så hände det inget speciellt, jag och Z var bara hemma och kollade på Let´s dance.

Sen på lördagen åkte jag, Matilda och Lasse till Täby Centrum för att handla skor. Men vi hittade inget där, så då åkte vi till Kista där Matilda hittade några iallafall. Men jag hittade inte mina jag ville ha så då åkte vi till Stinsen istället. Hittade inget där heller, så då blev det bara att åka tillbaka till Täby centrum och köpa några jag egentligen inte ville ha, men men.. Vill ha ett par vita eller ett par svart glansiga med mönster på hälen men det blev bara ett par vanliga svarta istället..

Söndagen tog jag och Z det lugnt på förmiddagen sen vid tre tiden åkte vi till Huddinge eller någonstans där och lämnade honom för att han hade match. Medans vi väntade åkte jag och hans mamma och pappa runt och leta fika ställen men alla var stängda! Så det blev en fika på Mc Donalds istället. Sen åkte vi tillbaka och kollade på Z match. Ärligt talat har jag aldrig sett honom så sur haha!
Sen åkte vi på en Thailänsk resturang i Näsbypark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0