Det vanliga

Idag har det varit både prov och inlämning, i morgon är det examination och deadline. Det ända som finns i mitt huvud just nu är plugg, plugg och plugg. Nu känner jag verkligen hur trött jag börjar bli för att jag har stressat med allt dom senaste två veckorna. Det känns som att jag inte ens har hunnit leva för att jag har pluggat så mycket. I måndags så pluggar jag konstant från 08.30-22.00, så kom mamma och tog bort mig från köksbordet och bort från alla böcker. Hon börjar t o m se att pluggandet börjar ta över. Nästa vecka när allt är över så kommer väl det som ett brev på posten att jag blir sjuk, bara för att jag kan slappna av och ta det lugnt! Skulle bara vilja åka bort någonstans, spelar ingen roll vart men bara bort här ifrån!

Jahapp, nu är det bara att fortsätta plugga igen då..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0