Regn!

Helgen har varit lugn men mysig! I fredags var ja hos tandläkaren efter skolan eftersom jag har problem med min visdomstand igen. Sen åkte ja och mamma till Täby centrum och shoppade lite. Har varit där tre dagar den här veckan. Sen på kvällen va ja hemma och tog de lugnt och sen vid 10 tiden åkte ja hem till Zacharias och kollade på Heroes. Men ja hann bara kolla i 10 minuter innan ja somnade. Sen på lördagen åkte ja hem för Zacharias hade träning och ja skulle åka och handla mat med mamma. Jag och Zacharias skulle ha en liten mysig middag på kvällen eftersom ja är själv hemma tills idag.
Nu sitter ja hemma i mjukiskläder med en kopp té och ben and jerry´s glass! Kan inte bli så mycket bättre när det regnar ute! Fast jag måste försig plugga lite till redovisningen tills på tisdag.
Ikväll ska jag färga håret lite mörkare. Hoppas de blir bra eftersom jag ha skolfoto imorn!
image8
Hitta en bild på Cezar som ligger och myser under täcket! Såå söt:)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0