Igår!

haha igår hände det några roliga saker me dig och Tess!

första grejen:
Tess: Vem fan är Don Jack?
Jennifer: haha va?
Tess: Skämta bara, de står ju DUN JACKOR!
Jennifer: hahahah !! ser du inte att de står dun jackor!:D

Andra grejen:
Tess har blivit lite sjuk på senare tiden och de första hon gör när vi kommer ut på gatan är att dra värsta lobban. Men grejen var att de kom världens vid och självklart landade den på mina nya stövlar!! Fast gud straffa henne direkt efter, för när vi kommer ut från bussen och de är fullt med folk på gatan så ramlar Tess och ligger där på gata och sprattlar där som en liten fisk! haha, fy fan va ja skratta!

Tredje grejen: (Idag)
Idag när vi hade Kultur och Idé Historia, så hade ja och Tess as tråkigt undertiden Markus höll på och fixa saker. Så de va helt tyst i klassrummet, men då fick jag för mig att ja skulle blåsa rak i Tess öra. Vet inte varför men men:P
Jennifer: Blåser Tess i örat
Tess: Va fan, gör inte sådär! jag blir ju kåt!
Hahaha, grejen va att Tess tänkte inte på att vi satt längst fram i klassrummet och att Markus stog brevid!
Markus: Va, vad sa du?
Tess: Nää, inget.
Markus: Jo, men säg nu va du sa!
Tess Nää men vi sa inget.
Markus, nähä, men de lät väldigt konstigt iallafall!
Hahaha, fy fan va vi skratta! Va fick hon de ifrån liksom :S

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0