Ginos

När jag och Tess kom imorse till skolan stog "bajs bilen" utanför, höll ärligt talat på att dö! Jag som skulle äta min frukost men tappa matlusten direkt! Snart blir det lunch på Ginos  idag i allafall, längtar efter äpple och kanel te.
Efter skolan vet ja inte riktigt vad som händer, antingen vara med Zacharias eller åka hem och ta de lugnt. Kanske kan börja plugga till matte provet jag har nästa vecka.
Imorgon ska jag på fot massage efter skolan, mamma tyckte att jag skulle behöva de efter att gå i klackskor hela tiden. Har varit på det förut i Thailand, tyckte inte direkt att de var skönt men.
På ikvällen ska jag och Zacharias ut och äta med pappa och hans tjej. Sen ska vi bowla efteråt. Kommer bli lite mysigt! Annars har jag inga direkta planer för helgen.


image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0