Mys lov

Lovet har varit riktigt mysigt. Har tagit det lugnt och myst med Zacharias. Så nu är jag heeelt utvilad och klarar mig till jullovet då jag och Zacharias ska åka till Thailand, Woooow längtar så mycket!!
Min lilla älskling har redan börjat få resfeber, han pratar om Thailand varje dag, så söt!
Några saker som visar att Zacharias har resfeber:
 - Han säger hela tiden hur mycket han längtar tills vi ska åka.
 - Han väckte mig på morgonen och frågar om vi ska åka direkt flyg till Thailand.
 - Han frågar vad jag ska packa med mig.
 - Han har redan börjat fixa filmer till ipoden som vi ska kolla på, på planet.
 - Han ska köpa en systemkamera för att fota massor när vi är i Thailand.
Så är de några andra saker han har sagt som jag inte kommer på just nu.
image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0