Helgen.

I fredags var jag, Zacharias och hans föräldrar ute och åt. Sen åkte vi hem till några kompisar till dom i Väsby. Trött som jag var efter gymnasiemässan så somnade jag direkt efter Idol och sen väckte dom mig vid 1 och sa att vi skulle åka hem.

Lördagen blev väldigt lugn, sov lite på dan, pluggade svenska och kollade på sista beck filmen. Sen på kvällen så kom Zacharias hem till mig så kollade vi på en film som hette den grymma leken eller något liknade. Den var väldigt konstig och allt stog på baksidan vad som skulle hända så man visste allt redan innan. Zacharias somnade som vanligt efter 10 minuter.

Idag söndag så gick vi upp ganska tidigt, jag skulle plugga stenhårt och Zacharias skulle åka på match i Södertälje. Jag har verkligen pluggat sen jag gick upp imorse tills nu. Eller jag tog en paus för Mia skulle klippa mig. Blev ganska kort, tog av lite mer än 10 cm. Men det behövdes, mitt hår var jätte slitet och det växer ju ut satt!

Jag insåg just att i veckan blir det mycket plugg och nästa vecka också för den delen.
- Svenska examination.
- Deadline för skivomslaget.
- Deadline för flashfilmen.
- Prov i Kultur och Idéhistoria.
- Nyhetsraportering.

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. maggan säger att kultide är nästa vecka och inte den som kommer imorrn.

2. du sa att du klippt dig kort? en decce är inte så kort!!
du skulle ju klippa till axlarna!?

2007-11-18 @ 23:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0