Så skönt med ledighet!

I onsdags efter skolan åkte jag och mötte Zacharias och hans mamma i Täby centrum för att han skulle köpa skor. Sen åkte vi hem till honom och vände innan kan skulle på träning. Jag som trodde att vi äntligen skulle få mysa utan att han skulle åka på träning mitt upp i allt. Sen åkte jag hem i två timmar och åt middag. Sen kom Zacharias och hämtade mig för att vi skulle åka dit och sova. När vi väl kom dit var de bara att slå på tvn, de var ju Grey´s anatomy och fråga Olle. Så det blev inte dusch och bastu mys förens klockan elva. Men det gjorde ju inte så mycket, vi är ju lediga! På torsdag sov vi ut riktigt ordentligt och sen gick vi upp och åt frukost. Efter de skulle jag bara lägga mig i sängen en stund och kolla på tv, men de slutade men att jag somna och sov till fyra.
Sen väckte Zacharias mig och sa att han skulle CYKLA till träningen. Varför ska man cykla en mil innan man har träning, sen träna i två timmar och sen cykla en halv mil till ?! Sen vi åtta kom han hit, åt middag och myste.

Idag vaknade jag tidigt av att de var någon som städade, hade glömt bort att städaren skulle komma! Men Men, jag struntade i det och somnade om till halv tolv. Sen var de bara att sätta igång att tjata om att jag ville åka till Täby centrum och köpa nya jeans med Zacharias. Men nej nej, han skulle cykla en mil innan träningen och sen skulle han åka och träna! Men han lovade att vi skulle åka till stan imorgon!!:D Hoppas de blir fint väder och att han inte kommer med att han ska träna, för imorgon ska han vara ledig!

Ikväll ska jag hem till Anna och ha myspys kväll med middag med några tjejer från gamla klassen och kolla på film, mysigt mysigt! Vet inte om jag åker hem till Zacharias efteråt eller om jag åker hem och sover. Det bror på om han åker till Väsby eller inte.

Nu ska jag nog gå in och duscha, göra ansikts mask och göra hårinpackning. Sen ska jag göra mig iordning och dra mig iväg till Anna!

Ha en myspysigt kväll:) Puss och Kram

PS. JAG ÄLSKAR ZACHARIAS MEST AV ALLT!!!!! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0