Länge sen.

Det var länge sen jag skrev i min blogg, har inte riktigt hunnit med. En hel del i skolan och all fritid går åt att vara med min älskade Zacharias. Min helg har iallafall vart underbar! I fredags var jag hemma med Zacharias och tog de lugnt, somna försig tidigt men ändå. Men de gick nog inte nöd på honom eftersom han fick sin nya mobil, kan ju inte påstå att den är dåligt iallafall! En riktig värstig mobil! Men men, jag är fortfarande nöjd med min lilla shine.

Lördagen började med att Zacharias väckte mig och jag ville verkligen inte gå upp! Till slut fick han nog och började hoppa i sängen och drog upp mig för att äta frukost. Sen var de bara att gå ut och bära "plankor" som jag säger (Enligt Zache heter det brädor). Usch usch, tungt var det! Jag kunde knappt bära två stycken medans Zache bar sju stycken lätt som en plätt! Där efter var jag helt slut så då gick vi in och vänta på att Björn skulle komma hem igen. Men jag hann knappt lägga mig i sängen förens jag somna! Sen så sov jag tills klockan var sex och Zache kom in efter en lång arbetsdag och sa att vi skulle åka och köpa pizza. Ruffsig i håret och osminkad åkte vi iallafall till pizzerian mot mina viljor. De hela slutade med att pengar låg på bordet och hela familjen satsade på att jag skulle kunna äta upp min pizza! Om jag klarade det så skulle jag få alla pengar! Men efter en halv pizza var jag så mätt att jag knappt kunde ta en tugga till, så då blev de inga pengar! Jaja, kul var det iallfall! När vi kom hem sen igen var det bara för Zacharias att jobba i några timmar till,så vid nio tiden kom han äntligen in! Då var det bara myspys framför tvn, duscha och basta. Sen vid tolv kom Sebbe och hämtade oss, för att vi skulle sova hemma hos mig. Sen var det puss och god natt!

Söndagen började bra! Det var soligt ute, jag var på bra humör och jag hade min älskling brevid mig. Efter frukosten gick vi ut och hjälpte mamma och Lasse att bära in den gigantiska grillen! De hela slutade med att Lasse och Zache meckar med moppen och jag sitter i solen och läser skvaller tidningar. Och så var det verkligen hela dan också! Vi var inte klara förens kl halv sju, då vi äntligen fick gå in och duscha. Sedan blev det myspys med Jordgubbar doppad i choklad! Och självklart lite hockey, Sverige-Finland! Haha så skönt att Sverige vann:D

Nu ska jag sussa och drömma om min älskling! Imorn blir det en härlig dag, börjar skolan kl nio och slutar kl tolv. Och jag får min kamera!!!!!:D

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0