idol

Just nu ligger jag i sängen och kollar på alla idol repriser. Ganska kul faktiskt!

Idag har jag försökt och ringa vårdcentralen hela dagen för att jag ska åka dit och ta nya prover eftersom jag mår sämre. Men deras telefon hade typ pajat, fast till slut kom jag fram och då sa hon bara att jag skulle kolla imorgon mellan 9-10. De finns faktiskt folk som får i skolan och inte har tid med sånt? varför finns det inga tider efter skolan för?! Lite irreterande! Men men, jag får väl åka dit och missa halva skolan då.

Angående vår mentor som kom ner till oss och sa att hon skulle sluta. Så här skrev hon i sin blogg direkt efter, gulligt!

"Jag har nu haft mentorstimme med min mentorsklass och berättat för dom att jag ska byta jobb. Mitt hjärta är officiellt krossat... dom är världens gulligaste klass. Dom skulle gå upp till rektorn och protestera och en massa... Känns som om jag ångrar mig nu  :(


Ingen annan klass kommer kunna mäta sig mot dom... och ändå har jag bara varit mentor för dom i några månader... då kanske ni förstår vilken underbar klass det är!"


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0