Regn.

Jag är såå uttråkad! Dagen började med att Zacharias väckte mig, så de va bara att gå upp och klä på sig för att han skulle på träning. Sen åkte ja hem och somna om till klockan 12. Då åkte ja och mamma till ICA för handla lite kattmat och sånt. Efter de tog jag de lite lugnt och sen åkte ja, mamma och lasse till ICA Stop och handlade tårta till Matilda som fyller 17 år idag. Grattis till dig! Ikväll blir de restaurang med familjen, någon mysig precis vid vattnet. Får se om jag åker och sover hos Zacharias efter, men han sover nog då. Imorgon har jag inga direkta planer förutom att ja och Anna ska åka till Danderyd och hämta våra Kent biljetter. Vill åka till stan någon dag också, får se om jag kan lura med Zacharias in eller nått. På lördag kanske de blir Gävle, eller jag har inte riktigt besämt mig om jag ska följa med på dopet eller om jag ska vara hemma. Bror helt på och Zache har träning eller inte. Aja skriver mer sen!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0