En ganska tråkig helg faktiskt.

 I fredags slutade vi skolan 12.15, så då åkte jag med Stephanie till Roslagsnäsby eftersom ja ändå inte hade något att göra för att Zache slutade sin träning vid klockan 6. Sen åkte jag hem till Zacharias och hade mysig middag med hans föräldrar. Åt färska kräftor, bulgur sallad och kyckling. Mums! Som efterrätt blev det massor med olika frukter och glass! Efter de gick ja och Zacharias upp och la oss i sängen för att kolla på tv. men det slutade med att han somnade innan klockan 11. Så då fick jag kolla på tv alldeles själv, fast jag somnade också ganska tidigt. Morgonen efter vaknade jag av:
- Älskling, du måste vakna. Vi ska gå upp nu!
Trodde att vi hade försovit oss, för han skulle på träning klockan 14.15 och vi skulle till en hockey affär innan.
Men jag hörde att de var bolibompa på tv och de går inte 12 på en lördag!
- Va är klockan egentligen?!
- 8, men de gör väl inget?

- ÄR KLOCKAN BARA 8?! VARFÖR VÄCKER DU MIG FÖR?!
Så då vände jag mig om och sov till klockan 10.

Sen när jag kom hem så gick jag och la mig och sov igen för ja va såå trött. Så vaknade jag av att mamma kom in och frågade vad ja och Zache skulle göra ikväll. Men just idag skulle han va me sin kompis, så jag tänkte för en gångs skull vara hemma med familjen och mysa. Men nej nej, då hade mamma glömt och säga att dom skulle på fest så då fick jag sitta helt själv hemma till halv 2. Jätte kul! De värsta är nog att laga mat till bara sig själv och äta ensam, ur tråkigt! Jag låg i sängen HELA kvällen och kollade på Shrek 2 och några andra filmer. Skönt och vila ut sig lite! Idag har Zacharias match i Norrköping och han åkte klockan 8 imorse och kommer hem ikväll, så får se om vi hinner träffas eller inte. Jag hade iallafall tänkt att ligga i sängen och kolla lite på friidrott och halv sova. Men då blev mamam helt tokig och säger att jag inte kan ligga i sängen hela helgen och försöker få me mig ut på en långpromenad, men de orkade jag verkligen inte. Så sen när dom  kom tillbaka så åkte jag och mamma först till Ella trädgård för att handla blommor men de fanns inga bra där, så då åkte vi till Täby centrum istället och sen blev det Arninge för att handla blomjord. Ikväll ska jag ta de lugnt, ligga i sängen, ta ett varmt bad, städa mitt rum och garderob om jag orkar. Funderar på om jag ska möblera om också!
Imorgon är det skola igen, är skönt att man har sina vanliga rutiner! Det känns som att 2an kommer att gå fort. Alla ämnen är roliga och de är korta dagar! Så det kan inte bli så mycket bättre!

Skriver mer sen om jag orkar!








Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: en som undrar

är du aldrig med nån annan än zacharias? :S

2007-09-04 @ 23:31:39
Postat av: jennifer

jo ibland så :D

2007-09-06 @ 17:17:20
URL: http://jenniferbrandt.blogg.se
Postat av: tess

haha ljug inte, du är ALLTID med zachman ;)

2007-09-09 @ 15:38:05
URL: http://biblo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0