En bra dag trotts allt!

Efter skolan åkte jag hem till pappa för att hämta min kamera. Sen åkte jag och mormor ner till Åhlens för att leta efter band och plast grejer till min broschyr i skolan.  Men självklart så hade inte Åhlens något sånt plast grejs jag ville ha, så det var bara att leta vidare. Men till slut hittade vi det i nån liten bokhandel, perfekt!
Sen så åkte vi hem till mormor och började fixa till min broschyr, den blev riktigt bra även fast man hade Thelma klängandes på sig hela tiden. Hon var efter mig över allt! Ett under att det inte blev massa katthår innanför plasten.
Sen så skulle jag göra min läxa, ta tre bilder på samma person. Mormor fick vara model, men hon tyckte inte det var någon höjdare så jag fick ta pappa istället.
När jag var klar med allt och äntligen satte mig i soffan för att ta det lugnt så ringer pappa och säger att han är på väg hem till mormor för att hämta mig. Väl hemma hos pappa blev det middag och direkt efter var det bara att ta bilder på pappa och en bild på en kaffekopp som vi också har i läxa tills imorgon.

Nu har jag varit och solat på Fresh eleven precis här brevid, riktigt skönt men varmt! Där efter blev det en snabb dusch för att hinna till Desperate Houswives:) Nu tror jag att jag ska gå och göra mig en kopp té och kura upp mig i soffan med pjamas och täcke!

Har inga direkta planer tills imorgon, blev blir nog det vanliga. Skolan och vara med Zacharias:)

pussi


Kommentarer
Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

jag väntar på att få hem dvd med desperate housevifes sedan ska jag se alla från början har aldrig sett dem
*
*
*
Anna Wintour Heiress af VeckoMagasinet
*
*
*

2007-04-24 @ 22:00:38
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0