100% LUCKY TODAY

Enligt Facebook idag så skulle jag ha "100% lucky today" Ja, tror nästan att det stämmer! Vaknade upp imorse och kände mig mycket piggare idag än igår. Kände mig inte helt frisk men nu mår jag bättre. Tog det lugnt på förmiddagen och sen åkte jag in till stan för att gå på en anställningsintervju. Det gick super och vi skrev anställningsavtal och allt direkt! Satt nu känner jag mig glad! Dessutom är det bara 24 timmar kvar tills min älskling kommer hem! Kan det bli mycket bättre?!

Update: Det har nog aldrig känts så bra att säga hej då till min älskling som det gjorde nu när jag vet att han är på väg till flygplatsen för att åka hem! Nu är det inte många timmar kvar... Hoppas flygresan går bra och att det inte är några större förseningar bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0