HELGEN SOM VAR..

I fredags var det student på förmiddagen för Sebbe, sen drog jag vidare in mot stan för att Träffa Sofie, Freddie, Leo och Emelie. Åt en underbart god middag hos S och F, sedan åkte jag, S och E vidare mot Grönan för att se Mando Diao. I lördags jobbade jag hela dagen och sen på kvällen tog vi bara det lugnt hemma hos Z. Det blev en sjukt god middag men blev nog lite för mätt så det kändes som att man skulle spricka. Sedan var det bara att gå upp tidigt på söndags morgonen och åka in mot Djurgården där jag och Z skulle möta upp S och F för en brunch ute på Hasselbacken. Bättre brunch får man nog leta efter! Efter det körde vi 5 kamp på grönan och gick i lustiga huset (nya fyllehuset). Efter det försökte vi övertala killarna att åka trampbåt men det slutade med "smaka på Stockholm" i Kungsan. En välfyllt och underbar dag eller snarare helg! Nu märks det verkligen att det är sommar!

Tur att det inte är så bra väder idag så jag kan vara inne och förbereda mig inför i morgon. Sjukt nervös! Jag kommer nästintill dö känns det som. Tänk om det går åt skogen, då är det kört! Varför kan man inte ha som alla andra, bara söka och sen går man ett antagningsbesked? Jag ska visa de att jag ska in där även fast jag är 9 år yngre än medelåldern! HERE I COME.
Grönan i fredags.
Grönan i söndags.
Hasselbacken.
Hasselbacken.
Utsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0