SMOOTHIE

Upp tidigt idag. Sitter och dricker min smoothie som jag har druckit i mängder de senaste dagarna. Ska snart hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning. Vid klockan elva ska jag upp till Löwet och sen får jag se vad som händer senare under dagen. Har lite grejer som måste fixas hemma. Morgondagen blir nog lugn, ska hem till Sofie och kolla lite resor b la. Sen blir det sleepover för på lördag släpps arbetsproverna till Berghs! Är riktigt taggad! Fixade CS4 igår, så nu är jag uppdaterad. Juste, va på min gamla skola igår och träffade alla lärare. Gud va man längtar tillbaka, skulle gärna gå sista året igen om jag fick, hehe. För att få lite mer flashbacks så ska jag träffa Madeleine på söndag och äta på Noco som vi gjorde hela tiden när vi gick i skolan. Sen ska vi gå på Avatar 3D, tror den är riktigt cool. Hoppas jag inte börjar må illa bara!

Juste, för några dagar sen var jag och fixade allt med skolan. Lämnade in massor med papper, fick en del papper, inloggning, schema, passerkort och allt vad man behöver. Nästa vecka drar jag igång!
Nu väntar duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0