PAUS

Senaste

Låt du hörde: John Mayer - Who says
Film du såg: Galen i kärlek.

Mat du åt: Smörgås till frukost.

Kram: Tror det var mormor.

Puss: Mamma

Känslan: På väldigt bra humör.

Resa: Miami och Orlando om man inte räknar med nått i Sverige.

Glädje: Alla söta dagisbarn, hela dagen

Dröm: Dagdrömmer om arbetsproverna och Berghs.

Person du träffade: Mamma och Tosse.

Personen du pratade i telefon med: Mamma.

Personen du fick sms av: Madeleine.

Gången du åt 7-eleven korv: Vet nog inte om jag har ätit någon korv på 7-eleven.

Gången du var utomhus: I somras.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Skilda föräldrar, men om det ska vara hela familjen var det på studenten.

Saken du köpte: Nagelfil.

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Åka på en resa med Sofie.

Ska inte bli skoj att: Gå ut i kylan.

Sparar till: Just nu är det nog en resa, men fick lön idag.

Pålägg som gäller: Ost.

Önskar att jag var bättre på: Maya, har hållt på med de hela dagen idag.

Dagens dryck: té.

Vad saknar du: Att vara med Zacharias.

Tre band/artister: John Mayer, Jay-Z och BEP.

Vad har du gjort idag: Arbetat i Maya.

Brukar du svära mycket: Nja, men det händer.

Hur tidigt stiger du upp: Olika varje dag.

På helgerna: Mellan 10-13.

Vad ska du göra ikväll: Plugga, jobba i Maya och komma igång med arbetsproverna.

Hur många timmar sover du per natt: Väldigt olika.

Vem är snyggast i världen: Min älskling.

Vad är det för veckodag: Måndag.

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Tog studenten, var utomlands och hade det allmänt skönt.

Favoritplagg i garderoben just nu: En vit t-shirt och gråa jeans.

Längd: 166 cm.

Vikt: 49 kg.

Byter gärna garderob med: Ja, vad ska man hitta på. Elin Kling?

Byxa eller kjol: Beror helt på.

Senast utlästa bok: Håller på med LA Candy av Lauren Conrad just nu.

Mitt rum kan beskrivas som: ? Vitt.

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, glad och lycklig.

Jag tränar: på Sats.

Jag ville bli när jag var liten: Makeup artist.

 

Ja, sånt här man kan man hålla på med när man tar en paus från Maya. Nu är det inte så irreterande längre utan ganska kul faktiskt! Sjukt mycket man måste lära sig men det kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0