DOKTOR BESÖK NR 2

Jupp, nu har jag varit hos doktorn igen. Har inflammation i både bihålorna och i trumhinnorna. Allt i huvudet är typ uppsvullet så det är inte så konstigt att jag har sån fruktansvärd huvudvärk! Nu har jag i alla fall fått penicillin, två olika grejer mot att svullnaden i huvudet ska gå ner och sen tabletter mot min huvudvärk. Dessvärre får jag inte köra på dom! Hoppas detta hjälper nu, annars vet jag inte vad jag gör! Måste dit igen om två veckor om jag inte är frisk..

Idag var det första dagen i skolan också. Allt gick bra och väldigt intressant! Mycket plugg och väldigt mycket att lära sig. Vi ska redan sätta igång med ett projektarbete. I morgon ska vi gå igenom animationens principer och grejer, väldigt kul. Hoppas jag kan gå bara, annars spelar dom in alla föreläsningar som man kan se om man är sjuk eller borta. Vi var ca 50 stycken i klassen och majoriteten var självklart killar och ganska mycket äldre dessutom men det ska väl gå bra att jobba med dom också!

Tyvärr måste jag lägga träningen åt sidan ett tag. Tydligen är det viktigt att jag INTE tränar medan jag är sjuk.. Jag som har kommit in i det så bra! Tur att jag har fått mina tre böcker nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0