24:E JANUARI, 2010

Ganska händelserik men lugn helg. Har äntligen frisknat till och nu mår jag bra igen! I fredags vilade jag hela för- och eftermiddagen och sen på kvällen kom Madeleine och hämtade mig för vi skulle åka och äta middag och sen se Snabba cash. Den var helt klart värd att se men jag trodde faktiskt att den skulle vara bättre. Upp ganska tidigt på lördagen, skulle åka upp till Uppsala vid 12-tiden för att fira min Bror. Sen på kvällen blev det firande av mormor. Idag har jag och Madeleine varit och fixat naglarna och ätit lunch. Sen var jag tvungen att städa mitt rum eftersom jag hade vänt upp och ner på det i morse för att jag inte hittade mitt pass. Nu i kväll har jag tagit det lugnt, har lyssnat på John Mayer, druckit te och rensat datorn. Jag och Sofie har kollat på resor till Orlando också, men i morgon får vi veta när vi kan åka! I veckan blir det mycket plugg och sen på fredag åker jag till London!
Champagne och snittar medan mormor öppnade presenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0