VÄRME

Vaknade av att det plingade på dörren i morse men sen när jag kollade på klockan så var den inte ens nio. Tur att mamma gick upp och öppnade i alla fall för det var budet med mina Uggs som kom. Varma och sköna, dock inte så fina men. Jag kände att jag behövde ett par nya för mina andra är så utslitna. Dock ångrar jag mig lite att jag köpte bruna eftersom min nya jacka är svart. Men det fungerar nog ändå. Min Goose är ju brun och det är ju på vintern man ska använda dom. Men men, dom fungerar. Det är ju alltid roligare att köpa några snygga heels men detta var ganska nödvändigt.

Nu är jag redo med en kopp te och ska göra klart min karaktär. Just nu vet jag inte riktigt vad jag tycker om den där kursen. Föreläsningarna går ut på att läraren står och skryter som hur duktig han är som regissör och massor med annat trams. Vi har inte ens pratat om hur man arbetar i programmet utan man får bara en uppgift där det står (uppmärksamma "står", vi får nämligen uppgifterna på intranätet) hur man ska göra och sen är det bara att börja arbeta. Ingen information hur man ska göra eller någonting. Detta är lite märkligt eftersom man går kursen för att man ska lära sig programmet och inte bara få en uppgift att man ska göra en 3D karaktär som har en kropp, två armar, två ben och ett huvud. Tur att jag kan lära mig själv och har en snäll bror som kan allt inom animation och 3D. Skönt att den inte är allt för lång den här kursen också. Dock tar den väldigt mycket tid och den tiden skulle jag kunna lägga på arbetsproverna istället som nu ligger åt sidan ett tag.

Helgen kommer nog bestå av plugg och förmodligen ganska lugn. Ska kolla på Zacharias matcher på lördag och söndag hade jag tänk. Eller försöka i alla fall. Varje gång när jag ska göra det så blir det alltid något fel så att jag inte kan se den. Ändå drog de pengar från mitt konto och inte bara en gång, utan tre. Jag som inte ens fick se matchen. Så jag hoppas på bättre lycka denna gång.

Nu vidare till pluggandet..

Kommentarer
Postat av: ann-christin

Hej!

Du kan maila till fasthockey , så får du pengarna tillbaka som dom drog tre ggr från ditt konto. Björn har också mailat några gånger när det har varit dålig bild, och vi har fått pengar tillbaka. h / acn

2010-02-14 @ 22:37:25
Postat av: jennifer

Hej! Jo, jag mailade dom men jag fick inte pengarna tillbaka utan fick tre stycken credits istället:/ Men men:)

2010-02-15 @ 18:49:19
URL: http://jenniferbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0