KORT MEN INTENSIVT

Vi får nycklarna till nya huset idag. Renoveringen börjar om några timmar och om ca tre veckor flyttar vi in. Kan säga att jag faktiskt längtar nu. Nästan lika mycket som jag längtar tills att mina skor ska komma på posten. Men det jag längtar absolut mest till är att det är fem (!) dagar kvar! Det är helt sjuk! Det känns ungefär som att det är minst tre månader. Det bästa är nog att dagarna kommer flyga förbi. Vi ska fixa i nya huset, kanske någon utgång om vi orkar, träna och sen på söndag åker jag till Örebro och på måndag fortsätter vi till Vingåker. Sen är det bara tisdagen kvar! Wonderful.

Kommentarer
Postat av: zach

vad sa doktorn?

2010-02-26 @ 17:14:43
Postat av: Jennifer

Värderna var bra igen, satt de är inget att oroa sig för!:)

2010-02-26 @ 22:41:53
URL: http://jenniferbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0