ALLA HJÄRTANS DAG

Alla har väl varit hemma och myst med sin pojk/flickvän idag. Detta har inte jag gjort eftersom min är på andra sidan jordklotet. Det närmsta jag kunde komma var att se live på hans match idag. Men det nöjer jag mig med ändå. Det värmer i hjärtat när jag ser honom och förhoppningsvis så hinner vi prata lite innan jag ska gå och lägga mig i kväll.

Veckan är redan proppfull innan den ens har börjat. Ska till Nacka i morgon, SU på tisdag, träffa Sofie på onsdag, sen ska jag klämma in en bio med Madeleine, utgång, massor med plugg och lite annat jobb! Dessutom ska jag hitta träna och sen på söndag ska jag åka och fixa naglarna med Madeleine. Men hellre lite för mycket än för lite!

Men sak håller jag lite tyst om än så länge, men ni får veta det snart.

Kommentarer
Postat av: Madde

LÖNDÖN! :D

2010-02-15 @ 08:40:19
URL: http://madlajn.blogg.se/
Postat av: Johanna

usch vad jobbigt. Vilket lag spelar han i? :)

2010-02-22 @ 16:14:00
Postat av: Jennifer

Han spelar i Space coast:)

2010-02-22 @ 17:45:13
URL: http://jenniferbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0