NY VECKA

Jag är helt slut efter i lördags. Sov tre timmar natten mellan lördagen och söndagen så i natt fick jag ta igen det. Klockan är snart halv tre och jag vakna precis, ändå känner jag med jätte trött och orkar inte göra någon ting. Men nu är det en ny vecka och det är bara att ta nya tag.

Igår var jag hemma hos Sofie i hennes ny lägenhet, jätte söt! Blev dessvärre ingen kinamat så det blev thai istället men det var lika gott det. Sen gick vi bara genom redovisningen eftersom vi är klara med allt annat. Annars tog vi mest lugnt. Sen åkte jag förbi Anna en snabbis och hämtade mina grejer. Satt jag var ganska trött efter en heldag utan sömn.
Idag blir det en mjukis-dag och bara ligga på soffan och kolla på tv! Prata med min älsk kanske, hann inte prata med honom igår för han hade match och det hade gått jätte bra!
Nu vill jag åka till solen och värmen, är så trött på Sveriges klimat just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0