MYSDAG IGEN?

I måndags hade jag det bara allmänt mysigt. Åkte till Vällingby en sväng på eftermiddagen, tog en omväg till bussen så jag fick lite friskluft. Sen var det som att en stor sten föll av mina axlar eller snarare ett berg! Så skönt! Sen dess har jag varit på bra humör. Satt och lyssnade på musik, drack te och pratar med nära och kära på datorn.

Sen i tisdags blev det ikea med Anna, lite vuxenpoäng faktiskt eller framför allt för henne! Blev en del shopping och självklart en liten fika. Sen låg jag för det mesta på soffan senare på kvällen och vilade. Mådde inte särskilt bra! Men men, det är bättre nu men inte helt bra. Idag ska jag försöka fixa ljudet från datorn till tvn så jag kan kolla på en film hade jag tänkt. Det är verkligen grått och tråkigt ute satt det blir en hemmadag/kväll i myskläder och film i soffan.
Har varit inne på att köpa en nyårsklänning men misstänkte att den var lite för "fin" och det är ganska stor risk att andra har den satt nu har jag beställt en från nätet istället! Är väldigt nöjd och det är ingen vanlig svart klänning utan den är grå/silver och passar perfekt till nyår! Får väl hem den om några dagar..
Juste, ännu ett till jobb är inbokat, snart börjat det rassla till i plånboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0